The Web's Only Official All-Scorpion Forum!


 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in
ChatBox

Share | 
 

 my beardie drako

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
shanos
Babycurus
avatar

Number of posts : 295
Age : 34
Location : sheffield england
Registration date : 2011-03-09

PostSubject: my beardie drako   5/26/2011, 12:33 pm

[url=div style="width:480px;text-align:right;">
]div style="width:480px;text-align:right;">
[/url]
Back to top Go down
View user profile
shanos
Babycurus
avatar

Number of posts : 295
Age : 34
Location : sheffield england
Registration date : 2011-03-09

PostSubject: Re: my beardie drako   5/26/2011, 12:35 pm

hope you enjoy lol
Back to top Go down
View user profile
Jay
SCORPIONMOD
avatar

Number of posts : 1250
Age : 29
Location : England
Registration date : 2010-05-05

PostSubject: Re: my beardie drako   5/26/2011, 1:38 pm

Nice beardie mate, male right? Giving you any good black beard/head bobbing/foot stomping displays? Or maybe my two males are like that because of the female.

Lol at the big beardie chilling on a tiny palm tree Very Happy

If you haven't seen it already check this site out, it's just interesting really but if your ever feeling creative Very Happy

http://www.lizard-landscapes.com/

_________________
Back to top Go down
View user profile http://inkandvenom.multiply.com/
shanos
Babycurus
avatar

Number of posts : 295
Age : 34
Location : sheffield england
Registration date : 2011-03-09

PostSubject: Re: my beardie drako   5/26/2011, 1:49 pm

yeah hes a male lol hes always head bobin and wavin at me he also dose the black beard thing all the time lol will defo check the link out thanks buddy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
*~BEX~*
Administrator
avatar

Number of posts : 4246
Age : 34
Registration date : 2010-08-29

PostSubject: Re: my beardie drako   5/27/2011, 1:33 pm

Cool pics Smile love the one in the hammock lol Smile

_________________


https://youtu.be/Rq69ZvELDoM
Twitter Bex @R32BEX
Pinterest username - helly3ah
https://www.pinterest.com/helly3ah/my-pets/
Guild Wars 2 - BBEXX.9042

  Click here for Pictures!
Back to top Go down
View user profile
Bedlam
Tityus
avatar

Number of posts : 548
Age : 23
Location : US
Registration date : 2011-04-03

PostSubject: Re: my beardie drako   5/27/2011, 1:36 pm

Nice, I was gonna get these awhile back, didn't happen though.
Back to top Go down
View user profile
shanos
Babycurus
avatar

Number of posts : 295
Age : 34
Location : sheffield england
Registration date : 2011-03-09

PostSubject: Re: my beardie drako   5/27/2011, 4:05 pm

dude there awesome pets there prob the most easyest lizards to have and they tame down really easy as well thanxs bex he loves the hammock lol cheers
Back to top Go down
View user profile
Bedlam
Tityus
avatar

Number of posts : 548
Age : 23
Location : US
Registration date : 2011-04-03

PostSubject: Re: my beardie drako   5/27/2011, 4:30 pm

Yeah well, I really want a Tegu but no space for it. I have friends with Bearded though, they are awesome too.
Back to top Go down
View user profile
junosama
Centruroides


Number of posts : 128
Age : 32
Registration date : 2011-05-16

PostSubject: Re: my beardie drako   5/30/2011, 2:06 am

Damn i keep trying to resist getting a bearded dragon but i might have to give in Razz I see a lot trying to be re-homed on craigslist for really cheap including tanks and accessories.
Back to top Go down
View user profile
Streettrash
Androctonus
avatar

Number of posts : 1836
Age : 33
Location : United States
Registration date : 2011-04-14

PostSubject: Re: my beardie drako   5/30/2011, 2:09 am

I think a lot of people get them without really considering the care requirements, then end up selling them off. Either that, or they just can't be bothered anymore...

Either way it's sad as they are suck amazing creatures!
Back to top Go down
View user profile
shanos
Babycurus
avatar

Number of posts : 295
Age : 34
Location : sheffield england
Registration date : 2011-03-09

PostSubject: Re: my beardie drako   5/30/2011, 5:56 am

yeah it suck so many have to be rehomed cause the are easy to keep and are so tame aswell
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: my beardie drako   

Back to top Go down
 
my beardie drako
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pip 5 year old male Beardie Collie x fostered by Four Paws Animal Rescue (South Wales)
» Gracie 14 week Bearded Collie X fostered by Four Paws Animal Rescue (South Wales)
» Damaged Bearded Dragon - Any Advice?
» Bearded Dragon Pics (silks, hypotrans, and others)
» NAME THE BEARDIE!!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Web's Only Official All-Scorpion Forum! :: Other Pets :: Herps and Amphibians-
Jump to: